vrijdag 26 december 2008

"hee Giet hoor je mij?"

er moest een extra
telefoonlijn komen
of eigenlijk twee
van het varkenshuis naar
en van de kwekerij naar
het huis
"de kunnen weej eiges wel"
Sjef en Nerus
met draden en toestellen
totdat het aangesloten leek
"effe proberen, effe Giet bellen"

Giet neemt op
"Guido Muskens...?"
"ja, hoi Giet met Nerus
Sjef heei duut ut..

"hallo met wie spreek ik...?"
zegt Giet om een geintje uit te halen

"hee Sjef, ik hoor Giet wel maar hij hoort mij niet"

"hallo, met wie spreek ik.........."
zegt Giet zonder te lachen

"hee Sjef ergens is er iets niet goed"

Nerus en Sjef weer alles controleren
het lijkt weer allemaal goed
"effe Giet bellen of het nu werkt"

de telefoon gaat bij Giet
hij weet "dat zijn zij weer"
dus neemt hij op en zegt niks
"hallo Giet met Nerus.....
hee Giet, hoor je mij...?
Giet? hee Giet, hoor je mij niet..?"

"Sjef, nu hoor ik helemaal niks meer"